de betere pixelator
P-Edge media heeft een nieuwe Mac app uitgebracht voor game developers, creatives en content editors. Pixel Ate Me is een eenvoudige tool om afbeeldingen te pixeleren met vaste afmetingen, en effecten toe te voegen. Gepixeleerde afbeeldingen kunnen worden gebruikt als sprites in games, voor websites, digitale kunst en andere doeleinden zoals prototyping.
Als je sprites of sprite sheets maakt voor games, dan moet de afbeelding vaste afmetingen hebben. Veel andere pixelator apps kunnen wel pixeleren maar het eindresulataat moet dan nog geschaald worden, waarbij het exacte aantal pixels weer verloren gaat. Met Pixel Ate Me bepaalt de vaste canvasmaat de pixelering, in plaats van andersom.
Heb je een 16x32 karater sprite nodig? Sleep je afbeelding naar Pixel Ate Me en zet de canvasmaat op 16x32. Het eindresultaat is dan altijd een 16x32 afbeelding, ongeacht de effecten die je ondertussen nog toevoegt.
Pixel Ate Me maakt het creëren van gepixeleerde afbeeldingen makkelijk en snel, vooral dankzij features zoals Auto Apply en Quick Export.
Auto Apply past wijzigingen in de instellingen direct toe op de gepixeleerde afbeelding. Quick Export zorgt ervoor dat een vorige export direct kan worden overschreven zonder eerst weer een bestandsnaam en doelmap op te geven.
Pixel Ate Me is een document-gebaseerde applicatie waardoor meerdere bestanden tegelijkertijd kunnen worden gebruikt, zowel in tabs als in losse vensters.
Download Pixel Ate Me gratis in de App Store™
Info: Pixel Ate Me
App Store: Pixel Ate Me - pixelator