• Mobile games should not be pay-to-win

    Mobiele games moeten af van "pay-to-win"

    Mobile games bevatten over het algemeen "loot boxes" of systemen met muntjes waarmee spelers moeten betalen om meer succesvol te zijn of hogere scores te behalen. Dit is niet alleen...

    Lees verder...

  • Paid promotions ruin creator credibility

    Betaalde promoties verpesten geloofwaardigheid van creators

    Veel creators op YouTube, TikTok, Instagram en andere sociale media worden betaald om producten of diensten te promoten. Vaak geven ze dat niet openlijk aan, wat in veel landen illegaal is...

    Lees verder...

  • If you make your content proudly without AI

    Als je je inhoud met trots zonder AI maakt

    Artificial Intelligence (AI) is helemaal niet intelligent. Het construeert eenvoudigweg content die gebaseerd is op bestaande content die gemaakt is door echte mensen. AI begrijpt geen concepten, bedenkt geen ideeën, kan niet nadenken en heeft geen daadwerkelijk begrip van de prompts...

    Lees verder...

  • The Dreadvertising Manifesto

    Het Dreadvertising Manifest

    Mobiele apps - zowel informatieve apps als games - spelen een grote rol in de samenleving en verbeteren het leven van mensen op vele bijzondere manieren. Echter, "Dreadvertising" - slechte praktijken in adverteren - verpest de nuttige waarden en functies die apps te bieden hebben. Helaas...

    Lees verder...