• Mobile games should not be pay-to-win

    Mobiele games moeten af van "pay-to-win"

    Mobile games bevatten over het algemeen "loot boxes" of systemen met muntjes waarmee spelers moeten betalen om meer succesvol te zijn of hogere scores te behalen. Dit is niet alleen...

    Lees verder...

  • Paid promotions ruin creator credibility

    Betaalde promoties verpesten geloofwaardigheid van creators

    Veel creators op YouTube, TikTok, Instagram en andere sociale media worden betaald om producten of diensten te promoten. Vaak geven ze dat niet openlijk aan, wat in veel landen illegaal is...

    Lees verder...

  • If you make your content proudly without AI slop

    Als je je inhoud met trots zonder AI slop maakt

    Artificial Intelligence (AI) is making its way across the internet become more and more prevalent. While AI tools can be great tools in many different areas, they can also produce low-quality, low-effort slop. Humans use this slop, many a time even by fully…

    Lees verder...

  • The Dreadvertising Manifesto

    Het Dreadvertising Manifest

    Mobiele apps - zowel informatieve apps als games - spelen een grote rol in de samenleving en verbeteren het leven van mensen op vele bijzondere manieren. Echter, "Dreadvertising" - slechte praktijken in adverteren - verpest de nuttige waarden en functies die apps te bieden hebben. Helaas...

    Lees verder...